האם אני לומד שמיעתי, חזותי, תנועתי. ברגע שיזהו את סגנון הלמידה יוכלו לארגן ולערך ללמידה בהתאם.
ז’5- עסקו בהערכות והתארגנות ללמידה. הנושאים שעלו הם: מה כדאי לאכול לפני למידה, כיצד לארגן את הזמן והאם אני מרוכז במקום בו אני לומד/ת.
האם אני לומד שמיעתי, חזותי, תנועתי. ברגע שיזהו את סגנון הלמידה יוכלו לארגן ולערך ללמידה בהתאם.
ז’5- עסקו בהערכות והתארגנות ללמידה. הנושאים שעלו הם: מה כדאי לאכול לפני למידה, כיצד לארגן את הזמן והאם אני מרוכז במקום בו אני לומד/ת.